Lancering Recall Solutions: drie specialisten bundelen krachten op het gebied van product recalls

Recall Solutions is het samenwerkingsverband van Kennedy Van der Laan, Cunningham Lindsey en Bex*communicatie. Een unieke bundeling van drie specialismen op het gebied van product recall. Eén loket voor alle services die u nodig heeft tijdens een acuut voedsel- of productveiligheidsprobleem, of bij de voorbereiding dan wel nasleep van een recall. Opdrachtgevers uit elke bedrijfstak, van food en non-food producenten tot industriële toeleveranciers, kunnen 24/7 de kennis en ervaring van Recall Solutions inschakelen.

Een terugroepactie komt altijd onverwacht en brengt ineens een stortvloed van vragen en onzekerheden met zich mee. Welke acties dienen ogenblikkelijk te worden ondernomen? Wanneer meld je wat aan de NVWA? Hoe te communiceren met afnemers en consumenten? Wat is het verhaal naar de media? Wat is de schade en kan die verhaald worden op een toeleverancier of verzekeraar?

Peter van den Broek van Kennedy Van der Laan: ‘Er komt veel op je af als je als bedrijf te maken krijgt met een product recall. Het is dan niet makkelijk om de juiste beslissingen te nemen en de dingen in de goede volgorde te doen. Wij bieden met Recall Solutions één loket voor álle vragen en helpen bedrijven van begin tot eind.’

De partners in Recall Solutions hebben jarenlange ervaring met alle soorten van recalls en bundelen nu hun kennis en ervaring. Recall Solutions biedt services zowel voorafgaand aan als tijdens en na een (mogelijke) product recall; van risicomanagement en onderzoek tot crisiscommunicatie, schadebeheersing en evaluatie. Met de expertise van Recall Solutions kan een bedrijf de snelheid van handelen verhogen, discussies achteraf voorkomen en zo de schade zoveel mogelijk beperken.

Ga voor meer informatie naar de website van Recall Solutions.

Contactpersoon

  • Peter van den BroekPeter van den Broek