Kennedy Van der Laan wint de Chambers Client Service Award 2012

Tijdens de Chambers Europe Awards 2012 is Kennedy Van der Laan de winnaar geworden van de Client Service Award 2012 voor Nederland. De awards werden donderdag 10 mei jl. in het Okura hotel uitgereikt door prominente general councels van Amlin, ABN AMRO, LyondellBasell en Vodafone.

De awards worden uitgereikt door Chambers & Partners, een onafhankelijke organisatie die wereldwijd advocatenkantoren vergelijkt, mede op basis van beoordelingen van cliënten. Elk kantoor wordt beoordeeld op prestaties van de afgelopen jaren, de strategische groei en de bediening van de cliënten. Met name factoren als reactiesnelheid, servicekwaliteit, toewijding, branchekennis en expertise wegen zwaar mee in de beoordeling.

“Excellent, and not only in terms of professional skills – the lawyers are timely, very, very efficient, and they always have time to speak to me. The team gives uncomplicated, not too formal, hands-on, practical and fast advice. All round good value for money.”

Zo typeerde Joanna Thomas, de European Editor van Chambers & Partners Legal Publishers, de algehele feedback van de cliënten van Kennedy Van der Laan. Verder zegt Chambers over het IT Team:

“This firm’s technology team is one of the most highly regarded in the Netherlands, they are considered the founding fathers of the IT scene” en ook over het Verzekeringen & Aansprakelijkheids team wordt gezegd: “Kennedy Van der Laan has a strong insurance offering, with recognised expertise and an impressive client roster of insurance clients”.

“Om in aanmerking te komen voor deze award moet je meerdere jaren achtereen goed presteren. Deze award is een erkenning van het feit dat onze dienstverlening structureel van een zeer hoog niveau is”, aldus Managing Partner Casper Schouten van Kennedy Van der Laan. Managing Director Cécile Schobben zegt hierover: “Uiteraard zijn wij heel blij met deze prestigieuze prijs en daarmee de expliciete waardering van onze cliënten voor de manier waarop wij met hen omgaan. Het onderstreept het belang van ons continue streven naar een optimale dienstverlening en de waardering die onze cliënten hebben voor onze informele en persoonlijke aanpak, iets wat ook uit ons eigen marktonderzoek blijkt.”

Chambers Client Service Award 2012

Auteur(s)

  • Albert Jan HuismanAlbert Jan Huisman